با تو بیراهه یه راهه به نشون بی نشونا....

هرچه دارم

 از تو دارم

ای همه دار و ندارم

با تو آرومم

و بی تو

بیقرار بیقرارم

.....

گفتی باشم

حالا هستم

چشم به راه یه نگاهت

می دونم

منو می بینی

که نشستم سر راهت...

با تو

کوچه های بن بست

می رسم به کهکشونا....

...

با تو

بیراهه یه راهه

به نشون بی نشونا....

....

اونا که از تو نشونی روی پیشونی ندارن

داغشو ن رو دلشونه

خم به ابرو نمی یارن .....

 

رسم من فرشتگی نیست

من که درگیر زمینم

تو خودت اینو می خواستی

من یه آدمم

همینم

....

اونی که رو دوش خسته ش

یه امانت از تو داره

گاهی کم میاره اما

این امانتو میاره ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دو تا چیز رو نمی تونم بنویسم

اولیشو چون نمی دونم ... ؛اسم شاعر

دومیشو  چون نمی تونم...؛ شوری که در این آهنگ نهفته است.... مثل دفی که درش نواخته می شه.

: قسمت آخر میوه ی ممنوعه توی کنسرت پخش شد.