سلام سلام! از چی براتون بگم؟...

بله!فهمیدم ! دو تا حدیث خوشگل مثل بقیه ی  احادیث:

(کجایند دل هایی که خود را به خدا بخشیده اند؟)

خطبه ی ۱۴۴ نهج البلاغه

...

(مردم برده ی دنیایند و دین نباتی روی زبانشان است.تا مزه ای از آن می آید

دینشان را نگه می دارند و تا بنای آزمایش می شود دینداران کم می شوند)

امام حسین (ع)/کتاب لهوف

...

شما همشهری جوان خون هستید؟... مجله ی پُریه!دوست داشتید یه تورقی کنیدش!

من که فقط این مجله رو دوست دارم.این احادیث زیبا رو هم از اونجا نوشتم.

...

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
باریکلا به صلیغه و انتخابت
منو ببخشید که نبودم و سوالت بی جواب موند
تلفنی بهت میگم چجوری عکس بذاری تو وبلاگت
فعلا

سلاااااااااااااااااام.....
به به می بینم که آقا هیبت بزرگوارم تشریف دارن!!!
خوبی گلم...!!!!؟؟
چقدر خوشحالم از اینکه دوباره وب زدی!
اگه نمی زدی من برات می زدم!!!!!
دیگه اینکه.....؟؟
همین ! ایشالله ۴شنبه مزاحم می شیم!!!( برای امر خیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
قربانت...
همزاد

همسره 1385/12/12 ساعت 16:43

گلنوش جون سلام
نوشته هات قشنگه
بیشتر بنویس که من بیام بخونم کمتر حوصلم سر بره
به قول زهرا اون یکی گلنوش چطوره؟
سلام برسون
خداحافظ

سلام گلنوش جون
چه وب قشنگ و مطالبت قشنگتر.
به کلبه کوچک من بیشتر بیا

سلام گلی جونم .. (: .. چطوری ؟
تبریک میگم بلاگ جدیدتو ..
منم ؛ بالاخره ؛ !!! آپ کردم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد