درخت ها رو خیلی دوست دارم.....دقت کردین دستاشونو با چه خشوعی به طرف آسمون بلند کردن؟

دقت کردین هیچ دو تایی شون مثل هم نیستند؟

دقت کردین بعضی هاشون آیه اند؟

دقت کردین چقدر حرف دارن واسه گفتن؟

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

دوست عزیز از مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

سلااااااااام دوست گل خود خودم
خوفی؟ با زحمتهای ما...؟؟
می بینم که.....مردم عکسای خشنگ خشنگ می ذارن تو وبشون!!! بابا به ما هم یاد بدید از این کارا.......!!!!!!!!!!!!
خوش باشی عزیز دلم!
یا الله

هیبت 1385/12/24 ساعت 20:10 http://rabtdar.blogfa.com

سلام
خوشحال شدم دیدم عکس زدی
متنات هم خیلی قشنگه
موفق باشی
سلام برسون

سلام دوست جونم ..
خوب و خوشی ؟
..
اون دفه یادم رفت بگم . ؛ این عکسه خییییییییلی قشنگه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد