اون کوومووچوولووی بالایی گل بهاره!

اونی که چشم بند داره منم..

اون دوتای دیگه هم همزادای گلمن...

دلتون آب!

دو تا همزاد دارم که هیشکی نداره...خیلی ماهند

تو این عکس دسته جمعی رفتیم ستاره چینی!!!!!!

به نظرتون من آدمه خیالبافی ام؟؟

من؟...نه! اصلا!!! 

اوا!!! یکی هم اون پایین وایساده.. کیه؟...نمیدونم!خب چیکارش دارین؟بنده خدا داره نگاه می کنه دیگه!...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
من هم امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید و در اون شادیهاتون پایدار و غصه هاتون گذرا باشن .
ممنون که به کلبه ی اینترنتی من سر زدید . خوشحالم که از نوشته ها لذت بردید .
متاسفانه باید بگم که اون قالب برای پرشین بلاگ نوشته شده . البته من خودم اون رو توی یکی از سایت های وابسته به پرشین بلاگ پیدا کردم . به هر حال اگر مایل به استفاده از اون باشید احتمالا به یک مترجم قالب نیاز دارید . اگر دوست داشتین من می‌تونم HTML این قالب رو و همینطور لینک سایتی رو که در اونجا یداش کردم براتون بفرستم .
از این ها که بگذریم منم یه مقدار در وبلاگتون به عقب رفتم . عکس های زیبایی انتخاب کرده بودید . همینطور بسیار از نوشته ی همشهری جوان ( درخت ) خوشم اومد . و حدیث ها هم که ....
باز هم خواهم آمد .
موفق باشی و
خدا بهمرات

ستاره ی بی نشون 1386/01/11 ساعت 14:39

((: با مزه است خییییلیی..
تکلیف اون پایینیم هم مشخص کن! D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد